Stichting ONE wil graag helpen. Wij richten ons daarbij op mensen in de Gemeente Hoogeveen. In uitzichtloze situaties kunnen wij hulp bieden en zelfs in schrijnende gevallen onvoorwaardelijk. En daar hebben wij uw steun bij nodig.

Door goede contacten met (zaken)relaties ontvangen wij financiĆ«le steun. Waar mogelijk doen wij een beroep op overheden, kerken en hulpverlenende instanties. Maar dit is niet genoeg…..

Stichting ONE heeft uw hulp ook nodig. Maak daarom gebruik van ons inschrijfformulier en wordt donateur van de Stichting. Zo maakt u het mogelijk dat wij hulp kunnen (blijven) bieden.

Uw bijdrage wordt goed besteed.

Donateur worden kan natuurlijk!
Stichting ONE is altijd op zoek naar donateurs. Middels uw bijdrage levert u een actieve bijdrage aan het goede werk van onze stichting. Mail uw gegevens naar stichtingone@gmail.com en wij nemen zo snel mogelijk contact met u op.

Zo maken wij het met elkaar mogelijk dat we naar hen kunnen blijven omzien!

Bel of mail voor hulp, bellen 06-52245740 Of vul onderstaand contactformulier in.